درباره ما

داروخانه شبانه روزی رفاه

داروخانه شبانه روزی رفاه با شماره پروانه ۱۲۸/۳۷۶۱/۱/۲۵۴۷۲ صادر شده در تاریخ ۱۳۷۶/۵/۲۲ توسط جناب آقای دکتر محمد منصوری ، به عنوان  قدیمیترین داروخانه‌های بخش خصوصی در منطقه ۱۱ تهران تاسیس شد.

در تاسیس داروخانه، نگاه جدیدی نسبت به خدمات یک داروخانه در جهت برآوردن تمام نیازهای سلامت افراد مورد توجه قرار گرفت و از ابتدای راه، علاوه بر عرضه خدمات دارویی و بهداشتی، محصولات تخصصی مراقبت از پوست، زیبایی، آرایشی نیز ارائه و طی سال‌های فعالیت توسعه داده شد؛ به طوری که امروز علاوه بر امتیاز پیشرو بودن در این عرصه، می‌توان ارائه خدمات مناسب و متمایز در پاسخ به نیازهای سلامت افراد را یکی از وجوه تمایز رفاه نسبت به سایر داروخانه‌ها بر شمرد.

از آغاز تاسیس داروخانه شبانه روزی رفاه ، صداقت در رفتار و صحّت و سلامت در کسب و کار، پایه‌ی فعالیت‌های داروخانه رفاه قرار گرفت و اصول اخلاقی و اسلامی به عنوان مبنای اندیشه و عمل پذیرفته شد. عملکرد قانون‌مدار داروخانه موجب خوش نامی بخش دارویی رفاه نزد سازمان‌های ناظر، به ویژه معاونت غذا و داروی دانشگاه تهران گردید. این اعتماد موجب انتخاب این داروخانه به عنوان یکی از نمایندگان بخش خصوصی جهت اعطای مجوزهای پخش داروهای خاص شده است.

علاوه بر موفقیت‌های بخش دارویی، در سایر بخش‌های داروخانه شبانه روزی رفاه  نیز تلاش شده تا با شناسایی پاسخ‌های سلامت و زیبایی مشتریان، خدمات بهداشتی، آرایشی نیز به صورت تخصصی به ایشان ارائه گردد. برقراری رابطه مناسب و پایدار با تامین‌کنندگان، به داروخانه رفاه اجازه داده تا خدمات گسترده‌ای را در پاسخ به طیف وسیعی از نیاز‌های مراجعه‌کنندگان خود عرضه نماید. هم‌چنین با برگزاری جشنواره‌های فصلی و تخفیف‌های دائمی، سعی شده تا گام کوچکی در جهت کسب رضایت ایشان برداشته شود.