راه های درمان جوش و آکنه

زیبایی همیشه مورد توجه انسان ها بوده و الان با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر هم شده.یکی از مهترین فاکتورهای زیبایی پوست مخصوصا پوست صورت می باشد.وجود جوش و آکنه (جوش های سر سیاه و سفید) یکی از دغدغه های زیاد مخصوصا برای خانم ها و بانوان است.

انواع محصولات ضد جوش و آکنه:

محصولات ضدجوش و آکنه انواع مختلفی دارد که پرشمارترین آن ها کرم های ضدجوش و آکنه می باشد.صابون و پن،ژل و سرم از جمله این محصولات هستند.

کرم های ضد جوش و آکنه برای هر نوع پوست متفاوت است.بعضی از آن ها مناسب تمام پوست ها می باشد و بعضی دیگر به صورت تخصصی تر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه یا پوست خشک می باشند.

بهترین کرم ضد جوش و آکنه:

کرم های ضد جوش و آکنه هم مارک های زیادی دارد که معروف ترین مارک های خارجی آن:

اکتی پور نوروا (Actipur Noreva)، دکتر مورد (Dr Murad)، لورال (Loreal)، لیراک (Lierac)، والنسی (Valensey)، ایسیس (Isis)، ایوروشه (Yves Rocher)، میس ادن (Miss Eden)، الارو (Ellaro)، گارنیر (Garnier)، باله آ (Balea)، بایودرما (Bioderma) ، لاراش پوزای (La Roche Posay)، درموبای (Dermobay)، ویشی (Vichy)، اوریاژ (Uriage)، می باشد که محبوبیت بسیاری هم دارند.

همچنین در بین مارک های ایرانی سینره (Cinere) ، لامینین (Laminin) ، رکسول (Rexol)، اون (Avene) ، سی گل (Seagull) ،درمالیفت (Dermalift) ، آکنه زوم فیس دوکس (FaceDoux) و مای (My) نیز بسیار محبوب و پرکاربرد هستند.

عوارض کرم ضد جوش و آکنه:

باید بگوییم این که می گویند کرم های ضد جوش عوارض دارند،درست نیست.کرم های ضد جوش عوارضی ندارند،اگر با تجویز پزشک مصرف شوند و یا اینکه شما دقیقا از ترکیبات این کرم ها اطلاع داشته باشید.مثلا استفاده لایه بردار ها بدون تجویز پزشک کار درستی نیست و حتما هم باید بعد از مصرف این کرم ها از آفتاب تا جای ممکن دوری کنید.

کرم های ضد جوش در ترکیبات خود درصد های متفاوتی دارند و بستگی به نوع پوست باید کرم مناسب با پوستتان را انتخاب کنید.

farsiabi

دیدگاه‌ها

*
*